LUF Scholarship

Drie studenten van de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen hebben een beurs gewonnen van het Leids Universiteits Fonds, bedoelt voor masterstudenten die een leidse opleiding volgen.

De W&N studenten die een beurs hebben gekregen:

Ion-Cosma (Physics)
Nan Li (Chemistry)
Sweta Shah (Astronomy)

De feestelijke uitreiking van de beurzen en de prijs vindt plaats op dinsdag 20 januari 2008 om 18.00 uur bij het Leids Universiteits Fonds, Rapenburg 61 te Leiden.

Vanwege het internationale tintje zal deze bijeenkomst tevens worden aangegrepen om de prijs voor de beste paper op het gebied van het vak “Europa in de praktijk” uit te reiken. In het vak vertellen Leidse
alumni over hun praktijkervaring met ‘Europa’. Dat gebeurt vanuit allerlei perspectieven: de advocaat, de bankdirecteur, de ambassadeur etcetera. Het vak opgezet door Prof.Dr. Hein Schermers en Mr. Sjoerd Gosses (voormalig ambassadeur van Nederland in Turkije). De prijs zal worden uitgereikt door de rector magnificus Prof.Dr. Paul van der Heijden. Mr. Sjoerd Gosses zal een korte toespraak houden over het vak.