Rozita Abdolrahimi Raeni wint KNMP Studentenprijs 2023

Studente Rozita Abdolrahimi Raeni is dit jaar een van de winnaars van de KNMP Studentenprijs. De Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Pharmacie (KNMP) reikt de prijs jaarlijks uit. Rozita is masterstudent Farmacie en kreeg de prijs voor haar uitstekende studieresultaten, motivatie en inzet.

De winnaars van de KNMP-prijzen 2023

Rozita heeft tijdens haar master Farmacie in Leiden onderzoek gedaan naar experience-based leren binnen het Onderwijs Expertise Centrum van het LUMC.

Ik heb altijd al voor ogen gehad dat ik later naast mijn baan als (ziekenhuis)apotheker een rol zou willen spelen in het farmacie-onderwijs. Toen dit onderwerp een optie was voor mijn masteronderzoek wist ik meteen dat ik het graag wilde doen, vertelt Rozita.

Het brede onderzoeksterrein heeft Rozita zelfstandig en gestructureerd in kaart gebracht. Haar grote kritisch vermogen en sterke analytische blik, gecombineerd met haar uitmuntende wetenschappelijke schrijfvaardigheden, maken dat haar onderzoeksverslag zeer lezenswaardig is, aldus dr. Mieke Mulder en prof. dr. Henk-Jan Guchelaar van de master Farmacie, LUMC.

Bekijk ook de andere winnaars van de KNMP Studentenprijs 2023.