Call for Papers and Panels: Global Transformations and Governance Challenges (GTGC) Conferentie 2023

Van 7-9 juni 2023 organiseert Global Transformations and Governance Challenges (GTGC) haar tweede internationale conferentie in Den Haag. Deadline voor inzendingen: 15 februari 2023.

Conferentie 7-9 juni

Na een succesvolle eerste conferentie in juni 2022 zal GTGC haar tweede internationale conferentie houden op 7-9 juni 2023 in Den Haag. Het programma omvat rondetafelgesprekken op hoog niveau, academische paneldiscussies en de lancering van een boek. Tijdens verschillende borrels en lunches zal er voldoende gelegenheid zijn om te netwerken.

De conferentie vind (fysiek) plaats op Campus Den Haag van de Universiteit Leiden.

Call for papers and panels

Wij willen je bij deze de gelegenheid bieden om samenvattingen van papers en panels die onderzoeken hoe de samenleven en politiek (beter) kunnen omgaan met dringende huidige globale problemen in te sturen. Zie de Engelse pagina voor meer informatie.