Studentenpartijen faculteitsraad stellen zich voor: Liberale Studentenpartij

Van 25 tot en met 29 mei zijn de universitaire verkiezingen. Je kunt dan kiezen wie jouw belangen komend jaar gaan vertegenwoordigen in de Universiteitsraad en de Faculteitsraad der Faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen. Deze week stellen de verkiesbare partijen zich voor. Vandaag: Liberale Studentenpartij.

'De Liberale Studentenpartij wil dat jij kunt studeren op jouw manier! Daarmee bedoelen we:

• dat je makkelijker een vak kunt volgen aan een andere universiteit of je scriptieonderzoek bij een extern bedrijf kunt doen.
  • dat alle roosters tijdig beschikbaar zijn. Sommige studenten krijgen hun gedetailleerde rooster pas enkele weken van te voren. Anderen krijgen dit in augustus voor het hele jaar en we willen dat dat voor iedere student zo is.
  • dat er voldoende oefententamens beschikbaar zijn, zo weet je wat je voor je tentamen kunt verwachten.
  • dat je naast je bachelordiploma geen verplichte cijfers of keuzevakken hoeft te hebben om toegang te krijgen tot jouw master.
  •  dat alle collegezalen opnameapparatuur aanwezig is. Zodat de docenten hun colleges kunnen opnemen en jij dit kunt terugkijken. Door corona is dit nu noodzaak maar laten we dit in de toekomst vasthouden.

'Zie liberalestudentenpartij.nl voor al onze plannen!'

Deze week stelt elke dag een partij zich voor

Maandag 18 mei: ONS

Dinsdag 19 mei: LVS

Woensdag 20 mei: CSL

Donderdag 21 mei: LSP

Lees hier meer over de verkiezingen.