Erwin Muller overhandigt handboek Veteranen aan minister Bijleveld

Op maandag 9 mei overhandigde Erwin Muller, Decaan en Hoogleraar Veiligheid en Recht van Universiteit Leiden Faculteit Governance and Global Affairs, het handboek Veteranen aan minister van Defensie Ank Bijleveld-Schouten.

In het handboek Veteranen staat de veteraan centraal en is voor deze doelgroep een mooie vorm van erkenning en waardering. In de uitgave wordt bestaande wetenschappelijke en praktijkgerichte kennis over veteranen en veteranenbeleid bij elkaar gebracht. Muller is een van de initiatiefnemers van het handboek.

Het handboek Veteranen is een uitgave van Kluwer en behoort tot de serie Handboeken Veiligheid. Vanaf 16 mei is het boek verkrijgbaar: ISBN 9789013142280. Lees hier het volledige artikel.