Den Ouden en Van den Brink keynote speaker over staatssteun in Augsburg

Op vrijdag 23 november 2018 traden prof. mr. W. (Willemien) den Ouden en prof. mr. J.E. (Jacobine) van den Brink op als keynote speaker tijdens de conferentie Private Enforcement of European Competition and State Aid Law: Current Challenges and the way forward.

Deze conferentie werd georganiseerd door het Jean-Monnet-Centre of Excellence (INspiRE) van de Universiteit Augsburg. Prof. Den Ouden en Prof. Van den Brink gingen in op de mogelijkheden voor concurrenten en andere private partijen om in Nederland een succesvol beroep te doen op het staatssteunrecht voor de bestuursrechter, de fiscale rechter en de civiele rechter. Andere sprekers waren Dr. Fernando Pastor-Merchante (IE Universiteit Madrid), Luca Rossi (Europese Commissie), Prof. Dr. Sebastian Unger (Ruhr Universiteit Bochum), Prof. Dr. François Lichère (Universiteit Lyon III), Prof. Roberto Caranta (Universiteit Turijn), Benedetta Biancardi (Universiteit Turijn) en Prof. Dr. Luis Arroyo Jiménez, (Universiteit Castilla-La Mancha). Medio 2019 zullen de diverse bijdragen in boekvorm worden uitgegeven door Kluwer Law International.