Koen Caminada benoemd tot vice-decaan FGGA

Het College van Bestuur van de Universiteit Leiden heeft per 1 december 2018 prof. dr. Koen Caminada benoemd tot vice-decaan, tevens portefeuillehouder Onderwijs, aan de faculteit Governance and Global Affairs.

Koen Caminada is Hoogleraar Empirische analyse van sociale en fiscale regelgeving. Hij zal de functie van vice-decaan bij FGGA combineren met zijn functie van wetenschappelijk directeur van het instituut voor Fiscale en Economische vakken aan de Faculteit Rechtsgeleerdheid.

Het faculteitsbestuur, alsmede de faculteitsraad, zijn enthousiast over de benoeming van Koen Caminada. Decaan Erwin Muller: 'Koen is een ervaren bestuurder. Bovendien kent hij onze faculteit goed en zijn de studenten enthousiast over zijn wijze van lesgeven.'