Van Orientatiedag naar Proefstuderen

Op vrijdag 9 maart vond voor de eerste keer de The Hague Orientation Day plaats op Wijnhaven. “De informele sfeer was fijn en laagdrempelig, de studenten waren heel sociaal en behulpzaam” zegt Renee uit Arnhem.

Het evenement werd georganiseerd door de Faculteit Governance and Global Affairs en liet studiekiezers in gesprek gaan met huidige studenten. Ook de bedrijfsbezoeken aan de Finse Ambassade, het Center for International Legal Cooperation (CILC) en de stadswandeling door Den Haag vielen in de smaak! Daarnaast waren er speedlectures over de Bachelorprogramma’s van de Faculteit en een rondleiding door Wijnhaven.

Ook nog aan het orienteren op studies of wil je (nog) meer weten over studeren in het leuk Den Haag? Schrijf je dan in voor proefstuderen op 7 april:

Proefstuderen Bestuurskunde

Proefstuderen Security Studies

Proefstuderen Liberal Arts & Sciences (Leiden University College)