LUC Den Haag opnieuw bij top Liberal Arts & Sciences-programma's in Nederland

LUC Den Haag is vereerd om aan te kondigen dat voor de vijfde keer haar opleiding Liberal Arts & Sciences: Global Challenges het kwaliteitszegel ‘Topopleiding' van de Keuzegids Universiteiten 2018 heeft gekregen!

Onder verschillende categorieën zijn onze leraren opnieuw zeer hoog beoordeeld door de studenten, met nadruk op de kwaliteit van ons programma en docenten. Prof. Dr. Judi Mesman (decaan van LUC Den Haag) en Lieke Schreel (onderwijsdirecteur) zijn erg trots op deze prestatie: "We zijn blij dat we zo goed scoren in het onderwijs, omdat het simpelweg het belangrijkste onderdeel is van onze bacheloropleiding".

Keuzegids Universiteiten

De Keuzegids Universiteiten wordt jaarlijks uitgegeven door het Centrum Hoger Onderwijs Informatie en maakt gebruik van de resultaten van de Nationale Studenten Enquête (NSE) gecombineerd met deskundige adviezen. De NSE is het landelijke onderzoek onder studenten waarin zij hun mening mogen geven over hun opleiding.

Topopleiding

De Keuzegids beoordeelt de opleidingen volgens verschillende sets van criteria op een schaal van 1 tot 100. Elke opleiding die een totale score van ten minste 76 punten bereikt, wordt in het klassement aangeduid als een 'Topopleiding' door de Keuzegids. LUC Den Haag scoorde 86 punten dit jaar.

Voor meer informatie over de Keuzegids ranking, ga naar www.keuzegids.nl.

Lees het volgende artikel voor meer informatie over LUC’s docenten:
LUC The Hague has best teachers in The Netherlands