Tweede afstudeerceremonie Master of Laws: Advanced Studies in International children’s Rights

Na een jaar hard werken ontving de tweede lichting studenten van de Master of Laws: Advanced Studies in International Children’s Rights hun welverdiende masterdiploma op maandag 28 augustus jongstleden.

V.l.n.r.: Henk Hulshof (Nederland), Genaro Alpin (Suriname), Odwa Tabata (Zuid Afrika), Yuri López Torres (Peru/Spanje), Capucine Page (Frankrijk), Klarise Estorninos (Filipijnen) en Christina Huayamave Urgilés (Ecuador). Foto: Eelkje Colmjon

Onder aanwezigheid van familie en vrienden ontvingen zij in het prachtige Groot Auditorium in het Academiegebouw uit handen van hun scriptiebegeleider hun masterdiploma. Na deze feestelijke bijeenkomst mochten de afgestudeerde studenten hun handtekening plaatsen in het Zweetkamertje van het Academiegebouw. Alle studenten werden geroemd om hun excellente prestatie, hun bevlogenheid en hun passie voor de rechten van het kind.

De middag werd afgesloten met een receptie in de Faculty Club van de Universiteit Leiden.

V.l.n.r.: Klarise Estorninos (Filipijnen), Christina Huayamave Urgilés (Ecuador), Capucine Page (Frankrijk), Yuri López Torres (Peru/Spanje), Odwa Tabata (Zuid Afrika), Genaro Alpin (Suriname) en Henk Hulshof (Nederland). Foto: Eelkje Colmjon