Jaarbericht Coherent Privaatrecht 2016

De onderzoeksgroep Coherent Privaatrecht heeft alle hoogtepunten van haar wetenschappelijke werk rondom privaatrechtelijk relevante thema’s over 2016 op een rij gezet. Dit omvat onderzoek dat zowel maatschappelijk, theoretisch als praktisch van belang is.

In 2016 heeft de onderzoeksgroep Coherent Privaatrecht niet stil gezeten. Het jaarbericht geeft een overzicht van bijzondere gebeurtenissen, promoties, oraties, publicaties, congressen, lezingen, advisering, commissiewerk en overig nieuws.

U kunt hier het volledige jaarbericht lezen. Hiermee hopen wij u een goede inzage te geven van wat we hebben gedaan en bereikt hebben in 2016.

Uiteraard zetten we ook in 2017 gezamenlijk onze schouders onder goed onderzoek over privaatrechtelijk relevante thema’s.