Beryl ter Haar gastdocent European Labour Law aan de Faculty of law HSE Moskou

Op uitnodiging van de afdeling Arbeidsrecht en Socialezekerheidsrecht van de Rechtenfaculteit van "Higher School of Economics" (HSE) in Moskou verzorgde dr Ter Haar colleges voor studenten uit verschillende bachelor en master programma's.

De collegereeks werd afgesloten met een oefenrechtbank waarin een casus werd behandelend waarin studenten zich moesten buigen over de definitie van werknemer en of er sprake was van een vorm van slavernij.
De colleges vonden op 13, 15 en 17 december 2016 plaats en de oefenrechtbank op 20 december 2016.

Aansluitend bezocht Ter Haar de Ural State Law Academy in Yekatrinaburg waar zij als key-note spreker optrad tijdens een congres over collectief arbeidsrecht voor academici en vakbondsleden.

Meer informatie (in het engels)