Nadine Akkerman discussieleidster bij Spui 25

Dr. Nadine Akkerman, universitair docent bij het Centre for the Arts in Society, is discussieleidster bij de eerstvolgende editie van Spui 25. Spui 25 is het podium van de Universiteit van Amsterdam dat verbindingen vormt tussen de academische wereld, de samenleving en de culturele praktijk in de breedste zin.

De eerstvolgende editie, op maandag 19 december, staat stil bij de rol van vrouwen rond de troon. Onder leiding van Nadine Akkerman gaat historicus Jeroen Duindam met Rob van der Laarse in gesprek over de meerwaarde van een globale benadering tot de geschiedenis van politieke dynastieën in de vroegmoderne periode.

Zie de webpagina van het evenement voor meer informatie over tijd, locatie, en aanmeldingsmogelijkheden.