Lees nu het online magazine over diversiteit en inclusiviteit

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat iedereen zich welkom voelt op de universiteit? Lees over diversiteit en inclusiviteit in het online magazine The Making of an Inclusive Leiden University: The Do’s and Don’ts.

Lees- en kijktips

Het magazine is een verslag van  het symposium The Making of an Inclusive Leiden University: The Do’s and Don’ts dat op donderdag 1 december 2016 plaatsvond.

• Bekijk het filmpje van Stijn Baert (Universiteit Gent) over het fenomeen ‘Sticky Floors’:  vrouwen beklimmen minder snel dan mannen de carrièreladder
  • Lees over de theater-sketches met voorbeelden van discussies tussen docenten en studenten over diversiteit.
  • Laat je inspireren door het persoonlijk perspectief van  Aminata Cairo van het Diversity Office
  • Lees de reacties van bezoekers
  • Bekijk de kunstwerken van de expositie online
  • Lees over best practices uit de praktijk
  • Ontdek wie de Van Bergenprijzen wonnen
  • En zie wat de universiteit op het gebied van diversiteit en inclusiviteit allemaal nog meer doet.

Online magazine The Making of an Inclusive Leiden University: The Do’s and Don’ts (Engelstalig)