Jaarbericht Coherent Privaatrecht 2015

De onderzoeksgroep Coherent Privaatrecht heeft alle hoogtepunten van haar wetenschappelijke werk over 2015 op een rij gezet. Het Jaarbericht geeft een inkijkje in wat de groep zoal heeft gedaan en bereikt in 2015.

In het jaarbericht is een overzicht te vinden van bijzondere gebeurtenissen, promoties, oraties, publicaties, congressen, lezingen, advisering, commissiewerk en personele wisselingen.

In het programma Coherent Privaatrecht wordt onderzoek gedaan rondom privaatrechtelijk relevante thema’s. Onderzoek dat zowel maatschappelijk, theoretisch als praktisch van belang is.

Natuurlijk zetten de onderzoeker ook in 2016 gezamenlijk de schouders onder goed onderzoek over privaatrechtelijk relevante thema’s.

Het jaarverslag Coherent Privaatrecht is nu online te lezen!