Zomercursus Big Science maakt natuurwetenschap cool

De zomercursus Big Science behandelt luchtig grote natuurwetenschappelijke thema’s. Op een frisse, maar verantwoorde manier spijkert bijzonder hoogleraar Bas Haring cursisten bij in onderwerpen als nanotechnologie en speltheorie. Inschrijving tot 28 juni.

Stoomcursus

Tijdens deze stoomcursus in de eerste week van juli nemen Bas Haring en gastdocenten als Wiskundemeisje Ionica Smeets en scheikundige Mathieu Noteborn deelnemers mee naar de wereld van de chaos-theorie, relativiteit, nano-technologie, speltheorie en quantum-onzekerheid. Cursisten krijgen populair-wetenschappelijke literatuur als lesmateriaal, maar ook filmpjes, experimenten en excursies naar musea. Voor studenten is de cursus gratis, niet-studenten betalen 100 euro. Geïnteresseerd? Wees er snel bij, je kunt je nog inschrijven tot vrijdag 28 juni.

Zie ook