Universiteit Leiden

nl en

Indira Day

Promovendus

Naam
I.N.Z. Day MSc
Telefoon
+31 71 527 1771
E-mail
i.n.z.day@iclon.leidenuniv.nl

Indira Day doet promotie-onderzoek op het gebied van tussentijds toetsen in het hoger onderwijs.

Meer informatie over Indira Day

Teaching and Teacher Learning blog

Indira Day heeft pedagogische wetenschappen gestudeerd aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. In 2011 studeerde ze aan diezelfde universiteit af van de Research Master Behavioural Science. Na haar studie heeft ze eerst op de Radboud Universiteit als docent gewerkt. Ze gaf werkgroepen en colleges voor twee vakken binnen de bachelor Pedagogische Wetenschappen & Onderwijskunde. Vervolgens heeft ze twee jaar werkgroeponderwijs in statistiek en methodologie voor psychologie en pedagogiek studenten verzorgd op de Vrije Universiteit  te Amsterdam. Sinds september 2013 werkt Indira aan haar promotie op het ICLON.

Onderzoek

Indira’s onderzoek richt zich op tussentijds toetsen in het hoger onderwijs. Specifieke onderzoeksonderwerpen zijn onder anderen de ervaringen van docenten en studenten met de invoering van tussentijds toetsen en de relatie tussen tussentijds toetsen en studiesucces.

Promovendus

  • ICLON
  • Voortgezet Onderwijs
  • Onderzoek

Werkadres

Willem Einthoven
Kolffpad 1
2333 BN Leiden
Kamernummer B4.13

Contact

  • day i.n.z., blankenstein f.m. van, westenberg p.m. & admiraal w.f. (2017), Teacher and student perceptions of intermediate assessment in higher education, Educational Studies .'refereed' artikel in een tijdschrift
  • day i.n.z., huisman b.a. & vereijken m.w.c (2017), Exploring freedom and control in global higher education: een conferentie verslag van de jaarlijkse bijeenkomst van de Society for Research into Higher Education, Onderzoek van Onderwijs 46: 19-21.artikel in een tijdschrift
  • Day I.N.Z., Blankenstein F.M van., Westenberg P.M. & Admiraal W.F. (2016), Intermediate Assessment in Undergraduate Law Programs: the Relation between Test Characteristics, Student Characteristics and Study Results.'refereed' congresbijdrage
  • Day I.N.Z., Blankenstein F.M. van, Westenberg P.M & Admiraal W.F. (2016), Characteristics of intermediate assessment and student results: A literature review.'refereed' congresbijdrage
  • Day I.N.Z., Blankenstein F.M van., Westenberg P.M. & Admiraal W.F. (2016), Literatuurreview: Kenmerken van tussentijds toetsen in het hoger onderwijs en hun relatie met opbrengst bij studenten.'non-refereed' congresbijdrage
  • Day I.N.Z., Blankenstein, F.M. van, Westenberg P.M. & Admiraal W.F. (2015), Teacher and student experiences with intermediate assessment in Higher Education.'refereed' congresbijdrage
  • Day I.N.Z., Van Blankenstein F.M., Westenberg P.M. & Admiraal W.F. (2015), Teacher and student experiences with intermediate assessment in higher education. EARLI 2015 25 8 2015-29 8 2015 [conferentie poster].overig
  • Day I.N.Z., Blankenstein F.M. van, Westenberg P.M. & Admiraal W.F. (2015), Teacher and student perceptions of intermediate assessment in higher education.'refereed' congresbijdrage
  • Day I.N.Z., Blankenstein F.M. van, Westenberg P.M. & Admiraal W.F. (2015), Tussentijds toetsen in de bacheloropleidingen rechtsgeleerdheid en criminologie. Onderwijs Research Dagen 2015 17 6 2015-19 6 2015 [conferentie poster].overig

Geen relevante nevenwerkzaamheden