Armin Cuyvers in het nieuws over Brexit

De afgelopen weken was Armin Cuyvers verschillende keren in het nieuws over Brexit. Hij gaf commentaar in de Nieuwjaarsuitzending van BNR juridische zaken en bij BNR Nieuwsradio en hij was studiogast bij EenVandaag.

Op 1 januari was Armin Cuyvers, Universitair Hoofddocent Europees Recht aan het Europa Instituut van de Leiden Law School, te gast in de studio van BNR om tijdens de Nieuwjaars uitzending van juridische zaken om te spreken over Brexit en andere juridische uitdagingen voor 2019. De uitzending kan via deze link worden beluisterd.

Op 9 januari werd Armin Cuyvers geïnterviewd door BNR nieuwsradio over de ontwikkelingen rondom Brexit en mogelijke uitkomsten. Een hiervan is dat het VK, gesteund door het Europese Hof van Justitie, er eenzijdig voor kan kiezen alsnog lid te blijven. Daarnaast zie je dat het VK parlement in toenemende mate de controle overneemt. De uitzending kan hier worden teruggeluisterd.

Op 15 januari was Armin Cuyvers te gast in de studio bij EenVandaag om uitleg te geven over de cruciale  Brexit stemming in het VK en de mogelijke uitkomsten van Brexit. De uitzending kan hier worden teruggekeken.