Genomineerden VIVA400-award bekend

Het vrouwentijdschrift VIVA maakt elk jaar een lijst van creatieve of ondernemende vrouwen. Dit jaar zijn er maar liefst tien 'Leidse' vrouwen genomineerd, onder wie een student. Stem! De uitreiking vindt plaats op 15 november.

Julia Cramer, Maartje van der Woude, Ariane Briegel, Nadine Akkerman, Stéphanie van der Pas, Eveline Crone, Marie Weijler, Lisa de Pagter, Juliëtte van der Laarse en Laura Steenbergen maken dit jaar kans op de VIVA400-award 2018.

Opvallend is dat Marie Weijler student is. Weijler volgt fulltime de master Ondernemingsrecht en heeft volgens eigen zeggen daarnaast een full time baan in de private equity. Weijler is genomineerd in de categorie 'Zakenwonder'.

VIVA400-lijst

De VIVA400-lijst bestaat uit een mix van bijzondere vrouwen. De categorieën lopen uiteen van Creatieven tot Krachtpatsers en van Wereldverbeteraars tot Zakenwonders. Eén ding hebben de genomineerden gemeen: ze vallen op in hun vakgebied vanwege hun succes, doorzettingsvermogen en uiteraard talent!

Wie verdient de VIVA400-award? Stem ook (voor 6 november)!