Hoorcollege ‘Kosmische Krachten’ van prof. Vincent Icke

Welke natuurkundige krachten zijn werkzaam in ons heelal? Prof.dr. Vincent Icke beantwoordt deze vraag in dit boeiende college van ruim zeven uur. Het hoorcollege Kosmische Krachten - Natuurwetten in werking' is nu online te bestellen!

Aan de hand van dagelijkse verschijningsvormen en anekdotes geeft de van radio en tv bekende professor uitgebreid uitleg over o.m. mechanica, magnetisme, atoomstructuur, relativiteit, quantummechanica en veldentheorie. Dit college biedt de kans om de belangrijkste natuurkundige theorieën echt te kunnen begrijpen. De afbeeldingen in het bijbehorende boekje zorgen voor extra verduidelijking.

Bestel online

Prof.dr. Vincent Icke

Vincent Icke, hoogleraar theoretische astrofysica aan de Universiteit Leiden en bijzonder hoogleraar kosmologie aan de UvA. Icke is ook beeldend kunstenaar en publicist. Icke is actief betrokken bij het populariseren van de wetenschap, en verschijnt regelmatig in programma’s als De Wereld Draait Door.