Alumni-activiteit | Brussels

European Banking Federation
Avenue des Arts / Kunstlaan 56
B-1000 Brussels

Alle Leidse alumni in en om Brussel zijn van harte welkom

In februari vindt ons jaarlijkse Leiden Alumni in Brussel Event plaats, met dank aan onze partner EBF voor het wederom beschikbaar stellen van hun zaal. We kijken ernaar uit je op 29 februari 2024 te ontmoeten!
De deuren gaan open om 18.15 uur. Het event begint om 19.00 uur, onze paneldiscussie heeft als thema de Europese verkiezingen. Na de discussie is er alle tijd om onder het genot van een hapje en een drankje oude bekenden te spreken, te netwerken en nieuwe mensen te leren kennen. Bovendien zijn er ervaren mentoren uit ons mentornetwerk aanwezig die graag alle vragen over werken en wonen in Brussel beantwoorden tijdens de borrel.

18.15u Inloop

19.00u Introductie door Mijanou Blaauw, External Relations, Leiden Law School

19.05u Opening door Wim Mijs, CEO European Banking Federation

19.15u Paneldiscussie over de Europese Verkiezingen, moderator: Maxine David (European Studies - Faculteit der Geesteswetenschappen). Bevestigde deelnemers aan het panel zijn: Niels van Willigen, universitair hoofddocent internationale betrekkingen bij het Instituut voor Politieke Wetenschap van de Universiteit Leiden, Ben Smulders, Deputy Director General, DG Competition, European Commission (en alumnus Rechten) en Sarah Wolff, hoogleraar European Politics and International Relations, Faculteit der Geesteswetenschappen.

20.15u Borrel en snacks, gelegenheid tot bijpraten en netwerken

• Datum: Donderdag 29 februari 2024
  • Tijd: 19.00-21.30u (deuren open 18.15u)
  • Locatie: European Banking Federation