Kunst en cultuur | LUCIS Middle Eastern Culture Market

Leiden
Zaal
Trajanuszaal, Leemanszaal, Tempelzaal

De zesde editie van de Midden-Oosten cultuurmarkt vindt plaats in het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden in het weekend van 12 en 13 november 2022. De markt is gratis te bezoeken en op beide dagen geopend van 10.00-17.00 uur.

Bezoekers kunnen genieten van een gevarieerd en rijk gevuld programma met lezingen en workshops over de talen en culturen in het Midden-Oosten. In de Tempelzaal zijn er verschillende optredens, kunnen bezoekers Midden-Oosterse lekkernijen proeven en shoppen bij onze kraampjes met exclusieve producten uit de regio.

Voertaal

Het programma bevat zowel Nederlands- als Engelstalige onderdelen. Kijk voor alle informatie over het programma op de Engelstalige aankondiging. Per onderdeel wordt aangegeven of de voertaal Nederlands of Engels is.

Organisatie

De Midden-Oosten cultuurmarkt wordt georganiseerd door het Leiden University Centre for the Study of Islam and Society (LUCIS) in samenwerking met het Rijksmuseum van Oudheden. De markt wordt mede mogelijk gemaakt door Aramco en het Rijksmuseum van Oudheden.