Presentatie van Gianclaudio Malgieri over digitale kwetsbaarheid aan de Universiteit van Westminster in Londen

Gianclaudio Malgieri, universitair hoofddocent bij eLaw, werd uitgenodigd om zijn onderzoek over menselijke kwetsbaarheid en het EU-digitale ecosysteem te presenteren aan de Universiteit van Westminster in Londen.

Op 20 maart organiseerde de Universiteit van Westminster het evenement 'AI and Vulnerable Individuals and Groups: Law and Data Science', waar Gianclaudio Malgieri zijn onderzoek over menselijke kwetsbaarheid en het EU-digitale ecosysteem presenteerde. Het evenement stond onder leiding van Dr. Filippo Marchetti, Senior Docent in Recht en Technologie aan de Universiteit van Westminster. De commentator was Dr. Anita Nandi, Principal Data Scientist bij Trilateral Research.

Dit evenement is een officieel bijevenement van de AI UK 2024-tentoonstelling, georganiseerd door het Alan Turing Institute. Meer informatie over AI UK 2024 is te vinden op  ai-uk.turing.ac.uk.

Meer informatie over het evenement is te vinden op de website van de Universiteit van Westminster