Gianclaudio Malgieri genomineerd voor de '35 under 35' Future Leaders-lijst

Gianclaudio Malgieri, universitair hoofddocent bij eLaw, is één van de prijswinnaars van de 4e editie van de prijs voor jonge leiders in het digitale beleid.

Gianclaudio Malgieri

Deze editie van het CIDOB Future Leaders Forum, georganiseerd door CIDOB met de steun van Banco Santander, is opgezet als een ruimte voor dialoog tussen toekomstige leiders die 35 verschillende stemmen samenbrengt om te debatteren, ideeën uit te wisselen en relevante kwesties van de internationale agenda te bespreken. Dit verbindt hen met belangrijke sociale, economische en politieke actoren uit Spanje en Europa. In het kader van dit forum presenteren CIDOB en Banco Santander hun '35 under 35'-lijst, die het werk erkent van 35 veelbelovende en gevestigde personen van 35 jaar of jonger.