Alumni IIASL onderscheiden door International Institute of Space Law

Het International Astronautical Congress (IAC) dat vorige week plaatsvond in Parijs was buitengewoon succesvol voor het IIASL.

Naast het Leidse team dat de wereldfinale van de Manfred Lachs Space Law Moot Court Competition won, ontvingen verschillende alumni van de IIASL prijzen van het International Institute of Space Law (IISL).

Melissa K. Force (LLM 2011, general counsel van Spaceport America) won de Distinguished Service Award, Deepika Jeyakodi (LLM 2015, sr. commercial contracts manager bij Airbus Defence and Space Nederland) won de Space Law Award for Young Achievers, en Antonino Salmeri (LLM 2018, policy analist bij Open Lunar Foundation) won de Diederiks-Verschoor Award voor beste paper door een jonge auteur.

Als klap op de vuurpijl werd Tanja Masson-Zwaan verkozen tot Vice President van de International Astronautical Federation (IAF) voor een termijn van drie jaar.

Foto bovenaan: het nieuwe IAF Bureau met Tanja Masson-Zwaan

Deepika Jeyakodi, Antonino Salmeri, Tanja Masson-Zwaan en Melissa Force