De 25ste promovendus voor het Dual PhD Centre

Als alles naar verwachting gaat, zal Vasileios Karakasis zijn proefschrift op donderdag 15 oktober met succes verdedigen. Daarmee wordt niet alleen voor Vasileios een mijlpaal bereikt, maar ook voor het Dual PhD Centre (DPC).

Vasileios is namelijk het 25ste DPC lid die het ultieme doel van het programma bereikt. Van de rol van Schuman in Europa, tot Web-based Privacy Measurement in kaart te brengen, tot Op Zoek naar Onderzoek over de rol van onderzoek in het hoger beroepsonderwijs; het Dual PhD Centre heeft inmiddels een groot aantal onderzoeksonderwerpen met succes verdedigd gezien. Met Adding Fuel to the Conflict, over de verschillende perspectieven van Griekenland en Turkije in hun nog altijd zeer actuele conflict over Cyprus, heeft het DPC opnieuw een proefschrift dat aantoont dat persoonlijke passie en beroepservaring in combinatie met wetenschappelijk onderzoek kunnen leiden tot relevante nieuwe inzichten in actuele maatschappelijke en internationale vraagstukken. Het DPC is erg blij voor Vasileios, en daarbij trots dat de mijlpaal van 25 gepromoveerden zal worden bereikt.