Twee ICM+-beurzen toegekend aan Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Het Erasmus+-programma International Credit Mobility biedt de mogelijkheid tot uitwisseling van studenten, promovendi en personeel met universiteiten buiten de Europese Unie door individuele studiebeurzen en reistoelagen.

Binnen onze faculteit zijn begin dit jaar twee projectvoorstellen ingediend en inmiddels hebben we te horen gekregen dat deze beide zijn goedgekeurd.

Het betreft de volgende projecten:

• BosniĆ« - Univerzitet U Sarajevu: inkomende en uitgaande stafmobiliteit (aanvrager: Nadia Sonneveld);
  • China- Shandong University: inkomende en uitgaande stafmobiliteit (aanvrager: Anette van Sandwijk).

Vorig jaar verzorgde Eduard Fosch Villaronga aan Shandong Law School een tweeweekse cursus over Robot Law and Regulation in het kader van dit  ICM+-programma.

Ook een interessant samenwerkingsvoorstel dat mogelijk in aanmerking komt voor een ICM subsidie? Neem contact op met Anette van Sandwijk, hoofd Bureau Internationaal Onderwijs, voor meer informatie over de interne facultaire procedure en/of kijk hier voor meer informatie over International Credit Mobility.