Leiden Law Courses 2020-2021 met een Europees-rechtelijk accent

Altijd al geïnteresseerd geweest in Europees Recht? Altijd willen ervaren is hoe het is om Engelstalig onderwijs te volgen en een voorproefje te nemen op de Engelstalige master LL.M. European Law? Dan is er nu een unieke kans om Leiden Law Courses (LLC) te volgen. Deze vakken werden normaliter alleen aan uitwisselingsstudenten aangeboden, maar zijn nu opengesteld voor onze Leidse studenten.

Je kunt je aanmelden voor één van de volgende vakken:

1. European Migration Law – 1ste semester, 1ste blok
  2. EU Law Foundations – 1ste semester, 1ste blok
  3. European Asylum Law – 1ste semester, 2de blok
  4. Protection of Human Rights in Europe 1ste semester, 2de blok
  5. Immigratie, Integratie, Non-Discriminatie – 1ste semester, 2de blok (Nederlandstalig)

In verband met de coronacrisis worden de roosters in de loop van augustus bekend gemaakt. Zodra de roosters bekend zijn, kun je je aanmelden voor de (online) werkgroepen vanaf twee weken vóór de start van het onderwijs via uSis.