Ons jaar op social media

Van een geslaagde 1-aprilgrap tot onze 444e dies natalis en van een prachtige praalwagen op 3 oktober tot liefdesverhalen van onze alumni: dit waren de hoogtepunten van ons jaar op onze social media kanalen. Volg jij ons al?

We vierden dit jaar onze 444e verjaardag, en dat bleef niet onopgemerkt

Met hulp van de pedel haalden we een geslaagde 1 aprilgrap uit

De pedel krijgt het steeds drukker, dus studenten konden solliciteren om student-pedel te worden... Helaas, 1 april!

Je studententijd gaat niet alleen over studeren, maar ook over het ontmoeten van mensen

Dat bleek uit de vele reacties toen wij onze alumni vroegen naar vriendschappen en relaties die in de studententijd zijn opgebloeid

Instagrampost vriendschappen
Instagrampost relaties studententijd

Het beginpunt van elke studie is natuurlijk dat magische moment dat je de vlag met je boekentas mag uithangen: hoera, geslaagd!

Instagram post hoera geslaagd

Tijdens de Nacht van Ontdekkingen zag Leiden er sprookjesachtig uit...

Instagram post Nacht van Ontdekkingen 2019

... en we deelden ook mooie Haagse plaatjes!

Dit jaar promoveerden er voor het eerst meer vrouwen dan mannen

De opening van het academisch jaar ging gepaard met een protest van WOinActie

Tweet verslag OAJ 2019

Het mooiste feest van Leiden mochten wij nog een beetje mooier maken: op 3 oktober deden we mee met de Grote Optocht

En passend bij de tijd van het jaar: de drijvende kerstmarkt in Leiden gooide hoge ogen!

Fijne feestdagen, en op naar 2020!
Zien we je dan op Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn?