Wat leer je van een bezoek aan de Open Dag?

Drukbezocht. Dat was de Open Dag van de Universiteit Leiden, op zaterdag 19 oktober 2019. Ruim 12.500 studiekiezers en begeleiders bezochten tussen 9.00 en 17.00 uur de informatiemarkt in de Pieterskerk en lieten zich tijdens ontelbare presentaties en gesprekken met studenten en docenten informeren over de studies van hun voorkeur. Rest de vraag: wat leerden ze van hun Open Dag-bezoek? En waar spraken ze ’s avond nog over na? Je ziet ’t in onderstaande video.

Dit leer je van een bezoek aan de Open Dag

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Wil je na de Open Dag meer weten over een opleiding? Dan kun je op 28, 29 of 30 november 2019 komen Proefstuderen

Wil je ook een Open Dag bezoeken? Dat kan op 22 februari 2020. Als je nu je gegevens achterlaat, hoor je als een van de eersten wanneer de inschrijving geopend is!