Barend Barentsen wint JSVO-onderwijsprijs beste hoorcollegedocent 2018-2019

Op woensdag 4 september opende de Faculteit Rechtsgeleerdheid het nieuwe collegejaar met een college van prof. Crijns. Aansluitend werd de JSVO-prijs uitgereikt voor beste werkgroep docent en beste hoorcollege docent. Dit jaar is Barend Barentsen, hoogleraar arbeidsrecht, verkozen tot beste hoorcollegedocent.

Het jury-rapport

Barentsen ontving veel lof over zijn wijze van doceren. Boeiend, humoristisch, wervelend enthousiast en toegankelijk. Spraakmakend in de wijze waarop hij onderwijs geeft en ook visie heeft over de toekomst van het juridische onderwijs. Een absolute cultheld die in staat is het totaalpakket aan te bieden.

Ook buiten de collegebanken zet Barentsen zich in voor de studenten en was met Studievereniging Sine Labore Nihil (SLN) mee op studiereis naar Lissabon.