eLaw op CPDP2019

De twaalfde jaarlijkse conferentie Computers, Privacy and Data Protection (CPDP2019) vond plaats van 30 januari t/m 1 februari 2019 in Brussel. Het Leidse Centrum voor Recht en Digitale Technologie (eLaw) was dit jaar in twee panels vertegenwoordigd.

Als partner in het e-SIDES-project en trekker van het NWO-MVI SCALES-project, organiseerde eLaw een panel met de titel: ‘Data and reliability: More is more, or more is less?’ op vrijdag 1 februari, 10:30 (Petit Halle). Francien Dechesne (eLaw, SCALES) trad op als moderator en Karolina La Fors (eLaw, e-SIDES) als spreker, tesamen met Geert-Jan de Koning (IBM, NL), Bryan Ford (EPFL, CH) en Antti Jogi Poikola (MyData Platform).

Daarnaast was Eduard Fosch Villaronga (eLaw, Marie Curie Post-doc) chair van de Senior Academic Session I op woensdag 31 januari, 17:15 (Area 42 Petit).

Ook hebben de studenten van eLaw’s Advanced Master Law and Digital Technologies de conferentie bijgewoond.

Meer informatie over CPDP2019 kunt u vinden op deze website. De opnames van het eLaw-panel en de Senior Academic Session kunt u hier terug kijken.