Armin Cuyvers en Daniel Carter spreken over brexit in Edinburgh

Op 1 en 2 november 2018 presenteerden Armin Cuyvers en Daniel Carter twee papers tijdens de LERU-conferentie over Implications of Brexit: EU and Post-EU Constitutional and Substantive Law.

Armin Cuyvers presenteerde een paper over ‘Solving the autonomy conundrum: Can the UK avoid a hard border in Northern Ireland without subjecting itself to EU judges?'. De paper is nu beschikbaar op de Edinburgh European Futures blog.

Daniel Carter presenteerde een paper getiteld ‘Keeping Free Movement vs. Ending Free Movement: The Common Travel Area after Brexit’, die nu ook beschikbaar is als een blog op de Edinburgh European Futures blog.

Beide papers maken onderdeel uit van het bredere onderzoek naar  de brexit en de gevolgen ervan binnen het Europa Instituut van de Universiteit Leiden.