Call for papers FGGA Onderzoekssymposium - verlengd!

Ben jij benieuwd naar de onderzoeksinteresses van jouw collega’s? Ben je op zoek naar nieuwe samenwerkingsmogelijkheden? Wil jij jouw laatste publicatie of (idee voor) een nieuw project willen delen? Stuur dan uiterlijk 15 januari 2018 een abstract voor het FGGA Research Symposium!

Graag nodigen we je uit voor het FGGA Research Symposium op vrijdag 26 januari 2018 bij het LUC

Alle onderzoekers – van promovendi tot hoogleraren, van alle FGGA instituten en centres – zijn welkom om hun werk te presenteren in een informele en interactieve setting.

Om genoeg tijd te hebben voor discussie vragen we discussants – die het liefst de presentatie of paper van tevoren ontvangen - om de presentatie samen te vatten en de discussie te starten.

Tussen de sessies door en na afloop is er natuurlijk ook genoeg tijd  om informeel kennis te maken en ideeen uit te wisselen met collega’s tijdens de koffiepauze en de borrel.

Ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien!

Kutsal Yesilkagit
Decaan
Faculteit Governance and Global Affairs

Abstracts