Laatste ILS Lunch Seminar voor de zomer!

Tijdens de ILS Lunch Seminars kunnen alle onderzoekers van de faculteit hun onderzoek presenteren. Het doel is om op een toegankelijke en efficiënte manier op de hoogte zijn van onderzoeken van verschillende onderzoeksprogramma's en instituten. Gedurende een seminar van een uur zullen twee of drie sprekers aan het woord komen

Tijdens de laatste ILS Lunch Seminar voor de zomer op maandag 26 juni (12.00 - 13.00 uur KOG C0.20) zullen twee collega's hun onderzoek presenteren.

De presentaties worden gegeven door Prof. Niels Blokker over “Preparing a new edition of International Institutional Law (on the law of international organizations): mission impossible?” en Drs. Willy de Heer over “The paradigm of equality in Dutch primary education. Research into education for double-quick learning children”.

Voor de lunch wordt gezorgd tijdens de seminars die plaatsvinden op elke laatste maandag van de maand. Neem contact op met Alexandra Huisman (a.s.huisman@law.leidenuniv.nl) om je in te schrijven als een spreker bij een ILS Lunch Seminar of om je aan te melden als bezoeker om verzekerd te zijn van een lunch!

Bezoek de ILS website voor meer nieuws en activiteiten rondom ILS 2.0.