De samenwerking met Indonesische universiteiten verbeteren

In de week van 22 mei bezocht een delegatie van de Faculteit W&N Indonesië om de samenwerking te versterken met de Universiteit Gadjah Mada, de Universiteit Indonesia en de Kebun Raja (botanische tuin) in Bogor. Daarnaast bezocht de delegatie de faculteit farmacie van het Institut Teknologi Bandung om de mogelijkheden voor een wetenschappelijke samenwerking te bespreken.

Een nieuwe onderzoeksfaciliteit delen

De Leidse delegatie bestond uit de prefect van de Hortus Botanicus Leiden prof. Kessler, hoofd Juridische Zaken Daniel Mandel, en de gepensioneerde directeur bedrijfsvoering Gert-Jan van Helden. Voor meer informatie, zie het Engelstalige bericht

Prof. Budi Setiadi Daryono, prof. Agung Endro Nugroho en Gert-Jan van Helden feliciteren elkaar met de ondertekening van het principeakkoord.