Over socio-econolegal onderzoek, experimenten en visualisatie van onderzoeksdata

Op vrijdag 24 maart aanstaande zal Prof. Amanda Perry–Kessaris (Kent Law School) de maandelijkse Leiden Socio-Legal Lecture verzorgen.

De lezing vindt plaats van 13.15-15.00 in zaal B 1.04 van de Sterrewacht.  In haar onderzoek bestudeert Prof. Perry-Kessaris op rechtsociologische wijze ‘the economic life of law’ waarbij ze gebruikt maakt van uitdagende empirische onderzoeksmethoden. Voorafgaand aan haar lezing zal Prof. Perry-Kessaris met een aantal promovendi van de afdeling Economie van het Instituut Fiscale en Economische vakken over hun onderzoek spreken, waarbij de promovendi zullen worden uitgedaagd om door middel van LEGO hun onderzoek te visualiseren.

Meer informatie over de lezing

Overzicht Leiden Socio-Legal Lezingen