Welkom, aanstaande politicologiestudenten!

Op maandag 5 september aanstaande gaat studiejaar 2016-2017 van start voor de bachelor- en masterstudenten van de verschillende opleidingen van het Instituut Politieke Wetenschap. Wij kijken uit naar de kennismaking met onze nieuwe studenten! En we maken hen graag alvast een beetje wegwijs.

KeysVoor onze aankomende studenten hebben we alvast op een rijtje gezet hoe de allereerste studiedag eruitziet, en wat zij voorafgaand daaraan moet weten.

Bachelorstudenten

Welkom, bachelors Politicologie en Internationale Betrekkingen en Organisaties 2016-2017!

Masterstudenten

Welcome to Leiden, new political science master students! (MSc Political Science; MSc Political Science: International Organisation; MSc Political Science & Public Administration: Research)