Michel Zoeteman wint Jong Talent Aanmoedigingsprijs KHMW

De Leidse Wiskunde student Michel Zoeteman heeft op maandag 30 november jl. een aanmoedigingsprijs van maar liefst 500 euro ontvangen van de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen (KHMW).

In totaal kregen 51 jonge talenten in de bètarichting een aanmoedigingsprijs van de KHMW, waaronder 5 studenten van de Universiteit Leiden. Deze studenten haalden het hoogste cijfergemiddelde van hun jaar, in hun studierichting. De Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen te Haarlem verzorgt jaarlijks de onafhankelijke jurering en prijsuitreiking van de Jong Talent Aanmoedigingsprijzen. De prijzen worden mogelijk gemaakt door 20 verschillende bedrijven en instellingen. Volgend jaar kunnen studenten opnieuw de Jong Talent Aanmoedigings- en Afstudeerprijzen winnen.