Overlijden van wiskundestudent Willem Obbens

Met verslagenheid namen wij kennis van het plotseling overlijden van Willem Obbens, student en studentassistent Wiskunde, Universiteit Leiden.

Willem behaalde een dubbele bachelor Wiskunde & Informatica op de Universiteit Leiden. Sinds september was Willem masterstudent Wiskunde. Hij was tevens actief als studentassistent bij het Mathematisch Instituut. Wij kennen Willem als een blijmoedige, intelligente en zeer betrokken student bij de opleiding en studievereniging.

Wij zijn zeer bedroefd om zijn veel te vroege overlijden, maar dankbaar dat Willem’s talent en passie voor de wiskunde bij ons tot bloei konden komen.

Onze oprechte deelneming gaat uit naar Willem’s moeder, broer, zussen, grootouders, familie en vrienden.

De directie en personeelsleden van het Mathematisch Instituut, Universiteit Leiden

Leiden, 6 mei 2015