Jacob Bakermans wint landelijke prijs beste bachelorproject in de natuurkunde

Drie finalisten gingen de strijd met elkaar aan tijdens de jaarlijkse natuurkunde conferentie FYSICA, op 10 april 2015. Het project van Jacob 'A novel way to control STM-based manipulation: motion tracking and rapid molecular dynamics simulation' werd door de jury als beste beoordeeld.

Jacob ontving bloemen en het prijzengeld van 500 euro uit handen van de voorzitter van Studenten Physica In Nederland (SPIN) (links op de foto) en Jan van Ruitenbeek, hoogleraar aan de Universiteit Leiden en voorzitter van de Nederlandse Natuurkunde Vereniging (midden op de foto).Tijdens de SPIN Bachelor Projectwedstrijd wordt van alle natuurkundeopleidingen in Nederland gevraagd het mooiste Bacheloronderzoek in te sturen. Een jury bepaalt vervolgens wie de 3 finalisten zijn en dus op FYSICA hun project mogen presenteren.