Eerste summa cum laude bij ICT in Business

De 22-jarige Wendy Gunther is de eerste student van de Master ICT in Business die summa cum laude is afgestudeerd. Zij kreeg een 9 voor haar scriptie en behaalde een 9 gemiddeld op de vakken die zij volgde. Op vrijdag 26 september nam zij haar bul in ontvangst in het Academiegebouw in Leiden.

Een aangepaste versie van haar scriptie  Measuring Enterprise Architecture Effectiveness: A Focus on Key Performance Indicators wordt binnenkort gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift  Journal of Enterprise Architecture.

Wendy is inmiddels gestart als promovendus aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, Faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde bij het Amsterdam Business Research Institute.

Summa cum laude afstuderen kan alleen als een student minimaal een 9 haalt voor zijn scriptie en gemiddeld een 9 staat voor zijn vakken. Bovendien mag geen enkel cijfer lager zijn dan een 8.