Promovendus Eric Siero wint prijs voor beste posterpresentatie

Op de afgelopen SIAM applied Dynamical Systems Conference in juni, in Utha, Verenigde Staten, heeft promovendus en wiskundige Eric Siero de ‘Red Sock Award’ gewonnen.

Hoogtepunt van de conferentie

‘Red Sock Awards’ zijn voor de studenten/promovendi met de beste posterpresentaties. Dit jaar waren dat er vier. De winnaars krijgen honderd dollar en een rode sok. De verkiezing van de winnaar is uitgegroeid tot een hoogtepunt van de conferentie. Deze wordt ook wel de ‘Snowbirdconference’ genoemd, naar de plaats van handeling: eens in de twee jaar in het ski- en zomerressort Snowbird.

Siero doet promotieonderzoek bij prof.dr. Arjen Doelman.

In contact brengen

SIAM staat voor de Society for Industrial and Applied Mathematics. SIAM brengt onderzoekers samen die werken aan een verscheidenheid van problemen in dynamische systemen. Tevens worden mensen met dezelfde interesses, maar vaak met verschillende achtergronden, met elkaar in contact.

SIAM