Marlies van der Meer-Kroon

Onderwijsbeleidsmedewerker

M.E. van der Meer-Kroon MSc
m.e.van.der.meer@llinc.leidenuniv.nl

Marlies is an expert on designing courses and ways of assessment. Trying to maximize the didactical potential of learning platforms and tools (for instance with adaptive learning paths, or doing right by learners’ sense of belonging – especially online) is what she likes best. In addition, Marlies puts her experience with educational design research to use as an external PhD candidate at the Institute of Education and Child Studies.

Meer informatie over Marlies van der Meer-Kroon

Kort CV

Marlies studeerde Onderwijswetenschappen in Utrecht en houdt zich al haar hele werkende leven bezig met het leren ‘van een beeldscherm’, in allerlei vormen en steeds meebewegend met de groeiende technologische mogelijkheden en de stand van zaken van het onderwijs.

Zij is tevens buitenpromovendus bij het Instituut Pedagogische Wetenschappen en haar promotor is prof.dr. Christine Espin. Werktitel proefschrift: 'Using Learner-System Interaction to Enhance the Digital Learning Experience'.

Werkdagen

Ma, di, do en vrij.