Universiteit Leiden

nl en

Marit Guda

Docent

Naam
M.C. Guda MSc
Telefoon
+31 71 527 6344
E-mail
m.c.guda@fsw.leidenuniv.nl

Marit Guda studeerde in 2012 af aan de Research Master ‘Cognitive Neuropsychology’ aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. In haar these richtte zij zich op de relatie tussen leerproblemen en cognitieve functies bij prematuur geboren kinderen. Van maart 2013 tot mei 2014 begeleidde Marit als onderzoeks- en onderwijsmedewerker verschillende bachelor- en masterstudenten bij hun theses over reken- en leesproblemen.

Meer informatie over Marit Guda

Korte CV

Marit Guda studeerde in 2012 af aan de Research Master ‘Cognitive Neuropsychology’ aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. In haar these richtte zij zich op de relatie tussen leerproblemen en cognitieve functies bij prematuur geboren kinderen. Van maart 2013 tot mei 2014 begeleidde Marit als onderzoeks- en onderwijsmedewerker verschillende bachelor- en masterstudenten bij hun theses over reken- en leesproblemen.

Sinds juni 2014 is zij als promovenda werkzaam bij de programma groep Leer- en Gedragsproblemen in het Onderwijs, waar zij onder begeleiding van Prof. Espin en Prof. Bus onderzoek doet naar de aandacht van kinderen tijdens het lezen.  

Link CV

Promotors

Prof. Espin

Zie Engelstalig profiel Marit Guda

Docent

  • Faculteit der Sociale Wetenschappen
  • Instituut Pedagogische Wetenschappen
  • Leer/Gedragsproblemen in het onderwijs

Werkadres

Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden
Kamernummer 4A35

Contact

  • Guda M.C., Espin C.A. & Mol S.E. (2019), Make the connection: A reading comprehension intervention for middle-school students. 1st SRLD Conference, Padua. 1st SRLD Conference 7 juni 2019 - 8 juni 2019. 'Refereed' congrespublicatie
  • Guda M.C., Espin C.A. & Mol S.E. (2018), Making connections: improving reading comprehension skills via a computerized questioning intervention. 28th Annual Meeting of the Society for Text and Discourse 17 juli 2018 - 19 juli 2018. Brighton: Society for Text and Discourse. 'Refereed' congrespublicatie
  • Espin C.A., Van den Broek P.W., McMaster K. & Guda M.C. (2016), Begrijpend lezen: problemen en mogelijke oplossingen. Non-refereed' congrespublicatie
  • Geen relevante nevenwerkzaamheden
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.