Universiteit Leiden

nl en

Friedo Dekker

Naam
Prof.dr. F.W. Dekker
Telefoon
+31 71 526 2183
E-mail
f.w.dekker@lumc.nl

Ga voor meer informatie naar de website van het LUMC

  • Faculteit Geneeskunde
  • Divisie 2
  • Klinische Epidemiologie

Werkadres

LUMC Hoofdgebouw
Albinusdreef 2
2333 ZA Leiden
Kamernummer C7-P

Contact

  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Driel J.H. van & Dekker F.W. (29 juni 2017), Practice makes perfect: Novice supervisors practices and dilemmatic space in supervising research projects. (Lezing). Australia: Annual conference of the Higher Education Research and Development Society.overig
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Driel J.H. van & Dekker F.W. (2017), Student learning outcomes, perceptions and beliefs in the context of strengthening research integration into the first year of medical school, Advances in Health Sciences Education. .'refereed' artikel in een tijdschrift
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Beaufort A.J. de, Driel J.H. van & Dekker F.W. (2016), Fostering first-year student learning through research integration into teaching: Student perceptions, beliefs about the value of research and student achievement., Innovations in Education and Teaching International .'refereed' artikel in een tijdschrift
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Van Driel J.H. & Dekker F.W. (2016), Bevorderen van integratie van onderzoek en onderwijs voor het leren van studenten in het medisch onderwijs: een curriculumperspectief.'refereed' congresbijdrage
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Van Driel J.H. & Dekker F.W. (2016), Fostering research-teaching integration within institutes: first-year students’ perceptions, beliefs about research in learning and achievement in the context of curriculum change.'refereed' congresbijdrage
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Driel J.H. van & Dekker F.W. (2016), Novice supervisors’ research supervision pedagogies and dilemmas in undergraduate research projects.'refereed' congresbijdrage
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Driel, J.H. van & Dekker F.W. (2016), Vroeg op weg naar succes? Het effect van een sterkere onderzoek integratie in de bachelor op studieprestaties in het eerste jaar geneeskunde.'refereed' congresbijdrage
  • Vereijken M.W.C, Rijst R.M. van der & Van Driel J.H. & Dekker F.W. (2015), Conceptions of teaching & feedback in undergraduate research supervision. Society for Research into Higher Education 9 12 2015-11 12 2015 [conferentie poster].overig
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Van Driel J.H. & Dekker F.W. (2015), Strategieën en overwegingen van begeleiders van onderzoeksstages. Onderwijs Research Dagen 2015 17 6 2015-19 6 2015 [conferentie poster].overig
  • Vereijken M.W.C., Rijst R.M. van der, Van Driel J.H. & Dekker F.W. (2015), Towards a research pedagogy: supervisors’ knowledge of interventions in student research supervision JURE 2015 Programme Book. [Working paper]overig
  • Vereijken M.W.C., Beaufort A.J. de, Buis D.T.P., Dijkerman M., Swenne C.A., Adelmeijer E.G.M. & & Dekker F.W. (2015), Wetenschappelijke vorming: invloed van een curriculumherziening op academische schrijfvaardigheid van eerstejaars geneeskunde. Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs 12 11 2015-13 11 2015 [conferentie poster].overig
  • Harmanus C., Berg R.J. van den, Dekker F.W., Notermans D.W., Kooi T. van der, Goorhuis A., Veassen N. & Hof S. van der (2007), Spread and epidemiology of Clostridium difficile PCR-ribotype 027/toxinotype III in The Netherlands., Clinical Infectious Diseases 45(6): 695-703.'non-refereed' artikel in een tijdschrift

Geen relevante nevenwerkzaamheden