LUC Alumna wil mensen inspireren als voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging

Recent werd Aniek Moonen, alumni van het Leiden University College en voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging, geinterviewd door het LOGEION.

'Ik ben bereid elke minuut van mijn dag, maand en jaar te investeren in dat doel. Dat doe ik nu bij de Jonge Klimaatbeweging, maar wie weet straks vanuit het ministerie, de Tweede Kamer of een bestuurskamer.'

Aniek Moonen werd afgelopen week geinterviewd door LOGEION als voorproefje op het aankomende college over klimaatcommunicatie van Reint Jan Renes op 8 februari, waar zij zal modereren.
Aniek studeerde in Februari 2020 af aan het Leiden University College in Den Haag in de major: Governance, Economics & Development, met een minor in Sustainability. Vanaf dat moment jeukten haar vingers om in de praktijk aan de slag te gaan met onze duurzaamheidsopgave.

Lees het hele interview hier