Loop een dagje mee bij Biomedische wetenschappen

Studievoorlichting

Meeloopdag Biomedische wetenschappen

vrijdag 21 februari 2020
LUMC Onderwijsgebouw
Hippocratespad 21
2333 ZD Leiden

Loop een dagje mee bij de opleiding Biomedische wetenschappen

Neem een kijkje in het leven van een eerste- of tweedejaarsstudent Biomedische wetenschappen tijdens een meeloopdag op de opleiding! Op deze dag zit je tussen de studenten in de collegezaal of volg je een werkgroep. Ook kun je vragen stellen over de studie en het studentenleven in Leiden!

Programma meeloopdag

Voor de meeloopdag op 21 februari zijn 5 plekken beschikbaar. Je kunt deze dag de volgende vakken volgen:

• 13:30-15:30 HC Klinische aspecten van diabetes

Voor wie?

Kom een dag meelopen als je in 5 of 6 vwo zit. Jouw meeloopdag is pas definitief op het moment dat je gekoppeld bent aan een student door de studentenambassadeur. Wil je meer weten over de studie Biomedische wetenschappen? Lees dan meer over onze voorlichtingsactiviteiten of download de opleidingsbrochure.

Let op: Je mag je voor maximaal 1 meeloopdag aanmelden, om zo alle scholieren de kans te bieden een dagje mee te komen lopen!

Vraag het de studentambassadeur

Met vragen over de meeloopdag van Biomedische wetenschappen of met vragen over de opleiding in het algemeen kun je terecht bij onze studentambassadeur (studentambassadeur@lumc.nl).