Studievoorlichting

Voorlichtingsbijeenkomst World Teachers Programme

maandag 13 november 2023
Online

Wil je leraar worden op een internationaal georiënteerde school? Het World Teachers Programme is een tweetalig opleidingsprogramma met een buitenlandstage en seminars waar CLIL (content and language integrated learning) vaardigheden getraind worden.

Meer weten? Kom dan naar de voorlichtingsbijeenkomst over het World Teachers Programme. Tijdens de presentatie krijg je informatie over dit programma en kun je vragen stellen.

Informatie over het World Teachers Programme

Kijk op de website van het World Teachers Programme voor informatie over onder andere

• de toelatingseisen
  • aanmelddeadlines

Meer weten over het World Teachers Programme?

Meld je aan voor de voorlichtingsbijeenkomst

Andere opleidingstrajecten

Het ICLON verzorgt diverse opleidingstrajecten die leiden tot een onderwijsbevoegdheid in het voortgezet onderwijs.

Heb je interesse in een andere lerarenopleiding van het ICLON? Kijk dan welke opleidingstrajecten je bij het ICLON kunt volgen.

Over alle opleidingen worden voorlichtingsbijeenkomsten gehouden.