Mini-seminar rondom handboek Bedrijfsovername

Loyens & Loeff Hourglass
Parnassusweg Parnassusweg
Amsterdam

De Afdeling Ondernemingsrecht Universiteit Leiden / Business & Law Research Network organiseert op woensdag 11 oktober van 16-18 uur ten kantore van Loyens Loeff te Amsterdam een mini seminar rondom de uitreiking van het handboek Bedrijfsovername (Wolters Kluwer). Dit handboek, waaraan experts uit de praktijk en van de universiteit hebben meegewerkt, biedt een brede bespreking van de meest relevante ondernemingsrechtelijke onderwerpen, inclusief twee complementaire bijdragen over fiscale aspecten en over koopsombepaling en waardering. Twee sprekers zullen tijdens dit seminar ingaan op enkele actuele gebeurtenissen waaronder de recente Estro uitspraak. Na de beide sprekers en de uitreiking van het eerste exemplaar van het boek wordt afgesloten met een borrel. Aan het bijwonen van dit seminar zijn geen kosten verbonden.